ستاره‌ها

این کتاب کوچک و خواندنی ستاره شدن در دنیای هالیوود را بررسی میکند. همراه با مصاحبه با چند هنرپیشه بزرگ تاریخ سینما, بررسی بخشهایی از زندگینامه آنها, و تاثیراتی که حتا بعد از مرگشان بر جامعه داشته اند. کتابی مناسب برای علاقمندان زندگینامه, سینما و هنر.
آشنایی با دی. اچ. لارنس

دی.اچ. لارنس اگرچه کارهایش چندان به فارسی ترجمه نشده اما بیشک از مهمترین داستان نویسان جهان است. این کتاب تا حدی جای خالی رمانهای ترجمه نشده لارنس را پر کرده و با نمایش زوایای خواندنی از زندگی و نوشتار او ما را به عالم لارنس راه میدهد. کتابی مناسب رای علاقمندان به ادبیات داستانی, زندگینامه و هنر.
آشنایی با همینگوی

ارنست همینگوی همیشه نویسنده ای مورد توجه و جنجالی بوده, هم به خاطر داستانهای عالی و ماندگارش, و هم به خاطر سبک زندگی عجیب و منحصر به فردش. این زندگینامه شیرین و هوشمندانه مهمترین بخشهای زندگی همینگوی را گلچین کرده و ارتباط زدگی خصوصی او را با سبک نوشتاری و داستانهایش تحلیل میکند. کتابی مناسب برای علاقمندان به ادبیات داستانی, زندگینامه و هنر.
بام تا شام مشاهیر

اگر میخواهید بدانید 160 نفر از بزگترین شخصیتهای فرهنگی و هنری و و علمی جهان روزشان را چطور آغاز و تمام میکنند, و چطور غم نان را با عشق به خلاقیت هنری پیوند میزنند, این کتاب پیشنهاد خیلی خوبی است. آَشنائی با جزئیات ریز و جذاب زندگی این بزرگان, غذاها و سرگرمیهای مورد علاقه, در کنار عادات کاری و وسواسهای شغلیشان, هم فال است و هم تماشا. کتابی مناسب برای علاقمندان به زندگینامه بزرگان و کتابهای تاریخی و هنری.